Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
26.01.2012

Критичне мислення в рекламі

Викладач кафедри іноземних мов у НГУ,ведуча клубу креативного та критичного мислення  Марія Леонідівна Ісакова, 23 січня  провела чергове засідання на тему "Я люблю рекламу" в контексті нового року.

Головною метою було  ознайомити слухачів з традиціями святкування нового року, та дати їм змогу критично осмислити ці традиції. Учасники обговорювання цієї теми мали можливість через застосування критичного мислення побачити маніпулятивні тенденції у засобах масової інформації на прикладі новорічної реклами відомих брендів (Adidas, M&Ms, Veet ін.).


Щоб дізнатись більше про цей захід, я поспілкувалась із самою організаторкою, Марією Леонідівною.

-Марія Леонідівна,скільки було присутньо слухачів на засіданні?

- Було дванадцятеро учасників.

- А чи всі бажаючі мали змогу приєднатись до обговорювання даної теми,або лише постійні учасники клубу?

- Всі охочі мали змогу взяти участь у заході (проблема тільки в тому,
що в такий достатньо пізній час охочих небагато).

- Особисто ви почули якісь цікаві думки від учасників цієї конференції (можливо,які вас вразили чи здивували)?

- Так, почула. Мене більш за все здивувало те, що слухачі клубу
сказали, що самі давно не вірять в існування Діда Мороза, але своїм
дітям продовжуть роз
повідати про нього. Вони аргументували це тим, що дитина повинна вірити у диво.

- Чого Ви обрали саме таку тему для обговорювання на засіданні клубу?

- Така тема була продиктована засобами масової інформації, які ще
досі бомбардують нас "дідами морозами" та звабливими "снігуроньками".

Критичне мислення — це тип мислення, який характеризується детальним розглядом об'єктів (оточуючого та внутрішнього світу людини), їх аналізом, порівнянням, співставленням, обґрунтованими оцінками і висновками. І навіть якщо не можете професійно аналізувати рекламу, критичний погляд на речі іноді може бути дуже доречним.

Діана Максименко

Студентський прес-центр НГУ

 


До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт