Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
07.05.2013

Визначені найкращі студенти-маркетологи

23 квітня 2013 року в рамках Всеукраїнської наукової студентської конференції «Молодь опановує маркетинг» пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт імені Ігора Ткаченка.

Вже традиційно на конкурс надійшла надзвичайно велика кількість робіт. З понад сорока, які надіслали студенти, до другого туру було відібрано аж 23 найкращих. Більшість матеріалів були виконані дуже якісно та професійно, тому авторитетне журі конкурсу, до складу якого входять провідні дослідники України, вирішило надати цього року п’ять призових місць (перше, друге, і три третіх), а також нагородити окремі роботи заохочувальними призами.

Як зазначали на конференції представники компаній TNS в Україні, GfK Ukraine, IRS - цінність таких конкурсів полягає у тому, що студенти ще навчаючись можуть показати свої навички провідним спеціалістам. А ті, в свою чергу – підібрати собі поповнення в компанію.

Кафедра маркетингу Національного гірничого університету вітає студентів спеціальності «маркетинг»: Дар’ю Бобрицьку, яка посіла третє місце за актуальну тему: «Комплекс маркетингових комунікацій громадської організації» (науковий керівник д.е.н., проф. Решетілова Т.Б.) та Антона Бічана, робота якого була відзначена почесною грамотою та цінним призом від організаторів.

http://uam.in.ua/rus/news/2212/


До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт