Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
12.03.2015

Профорієнтаційна гра «Маркетинг – шлях до успіху»

Другого березня кафедра маркетингу НГУ під час профорієнтаційної зустрічі зі студентами Дніпропетровського монтажного технікуму організувала та провела профорієнтаційну гру «Маркетинг – шлях до успіху».

На початку заходу випускники Дніпропетровського монтажного технікуму, а нині студенти скороченої форми навчання спеціальності "Маркетинг", виступили з власно розробленою у межах дисципліни «Рекламний менеджмент» презентацією щодо навчання у Національному гірничому університеті.

Дві команди гравців розпочали гру, яка мала на меті вирішення пізнавальних завдань з маркетингу. Особливістю цього турніру стало те, що оцінювання результатів конкурсу здійснювало журі з представників студентських груп самого Дніпропетровського монтажного технікуму та його колишніх випускників під керівництвом викладачів кафедри маркетингу НГУ.

Конкурси, запропоновані кафедрою маркетингу, викликали зацікавленість не лише команд-учасників, а і усіх присутніх. Постійні імпровізації учасників гри додали емоцій також і організаторам.

Кафедра маркетингу НГУ вітає переможців та запрошує усіх бажаючих взяти участь у наступних конкурсах. Національний гірничий університет посприяє розвитку маркетингових здібностей у кожного і навчить ефективно презентувати свої надбання у майбутньому!

Інформація надана кафедрою маркетингу НГУ


До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт