Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
Онлайн-курси для підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників

1. Онлайн-курс "Академічна доброчесність в університеті". Даний онлайн-курс буде дуже цікавим та корисним для тих, хто бажає дізнатися:
  • Що таке академічна доброчесність?
  • Що таке плагіат?
  • Як уникнути плагіату?
  • Якими є передумови створення доброчесного середовища в університеті?
  • Як створити доброчесне середовище в університеті?
Викладачі курсу:
  • Сергій Квіт, директор Центру забезпечення якості освіти Національного університету "Києво-Могилянська академія", співавтор Закону "Про вищу освіту" (2014), розробник "Дорожньої карти реформування вищої освіти в Україні" (2018), доктор філологічних наук, PhD, професор НаУКМА.
  • Світлана Чуканова, кандидат педагогічних наук, завідувач сектору Наукової бібліотеки, координатор Американської Бібліотеки ім. В. Китастого Наіцонального університету "Києво-Могилянська академія", яка давно цікавиться темою академічної доброчесності та проводить заняття з академічної доброчесності для студентів і співробітників НаУКМА.

2. Онлайн-курс "Академічна доброчесність" для вчителів старших класів на платформі EdEra. Даний онлайн-курс буде корисним та цікавим для тих, хто бажає дізнатися, як вчителі 8-11 класів можуть сприяти формуванню культури академічної доброчесності в учнів. Основні модулі:
  • Що таке академічна доброчеcність?;
  • Академічна доброчесність в школі;
  • Як уникнути плагіату. Рекомендації;
  • Роль оцінювання у формуванні академічно-доброчесного середовища.
Викладачі курсу:
  • Євген Стадний, директор аналітичного центру СEDOS.
  • Тарас Тимочко, координатор проекту "Проект сприяння академічній доброчесності в Україні" (SAIUP).
  • Сергій Горбачов, перший освітній омбудсмен в Україні.
  • Орися Демська, професор кафедри української мови Національного університету "Києво-Могилянська академія".

3. Онлайн-курс "Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості". Курс може бути корисним для батьківства, студентства педагогічних вишів, а також науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. Цей курс розроблено для стейкхолдерів процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти:
  • педагогічних працівників;
  • педагогічних рад;
  • керівників і засновників (або уповноважених ними органів) ЗЗСО;
  • центрів професійного розвитку педагогічних працівників;
  • суб`єктів підвищення кваліфікації;
  • державної служби якості освіти України.
Програма онлайн-курсу:
  • Вступ. Що відбувається і чому?
  • Модуль 1. Про що варто знати всім?
  • Модуль 2. ВІЛЬНИЙ ВИБІР. Якщо Ви - учитель/учителька.
  • Модуль 3. ПЛАНУВАННЯ І РОЗВИТОК. Якщо Ви - диреткор/директорка.
  • Модуль 4. ПЛАНУВАННЯ І ВИЗНАННЯ. Якщо Ви входите до складу педагогічної ради.
  • Модуль 5. РОЗРОБКА І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ. Якщо Ви - суб`єкт надання підвищення кваліфікації.
  • Модуль 6. НЕУПЕРЕДЖЕНІСТЬ І ПІДТРИМКА. Якщо Ви - з Державної служби якості освіти України/Служби освітнього омбудсмена.
  • Підсумки. Що далі?
Основна команда курсу:
  • Олександр Елькін, Голова Ради ГО "ЕдКемп Україна", член Консультативної ради з питань сприяння розвитку системи загальної середньої освіти, кандидат технічних наук при Президентові України, кандидат технічних наук.
  • Олена Масалітіна, віцеголова Ради ГО "ЕдКемп Україна", кандидатка філологічних наук.
  • Іван Примаченко, співзасновник Платформи масових відкритих онлайн-курсів "Prometheus".
  • Галина Титиш, очільниця ГО "Смарт освіта", співзасновниця ГО "Батьківський контроль", засновниця і екс-редакторка ресурсу "Українська правда. Життя".

4. Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів. Даний онлайн-курс буде корисним для тих, хто хоче дізнатися про теоретичні аспекти академічної доброчесності та про фактори, що безпосередньо впливають на культуру академічної доброчесності здобувачів вищої освіти; навчитися застосовувати теоретичні знання на практиці у викладанні та науковому керівництві.

Програма онлайн-курсу:
  • Модуль 1. Концепція академічної доброчесності у вищій освіті.
  • Модуль 2. Методика викладання: сприяння академічній доброчесності.
  • Модуль 3. Дизайн освтініх програм та курсів з фокусом на академічну доброчесність.
  • Модуль 4. Основи академічного письма та доброчесності.
  • Модуль 5. Дизайн системи оцінювання для підвищення академічної доброчесності.
  • Модуль 6. Наукове керівництво та розвиток культури академічної доброчесності.
Викладачі курсу:

  • Яна Чапайло, координаторка проєкту "Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти", Американьскі Ради з міжнародної освіти.
  • Ольга Бершадська, керівниця Центру забезпечення якості освіти та викладачка Національного університету "Києво-Могилянська академія", освітня тренерка.
  • Артем Артюхов, кандидат технічних наук, доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, координатор від СумДУ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні - SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
  • Марія Бойко, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, голова комісії з внутрішнього забезпечення якості освіти, координаторка від ТНПУ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні - SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
  • Віктор Дроздов, кандидат історичних наук, доцент, завідувач кафедри історії та методики її навчання, голова комісії з питань академічної доброчесності Ізмаїльського державного гуманітарного університету, координатор від ІДГУ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні - SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
  • Юрій Каганов, доктор історичних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи Запорізького національного університету.
  • Людмила Криворучка, директорка Докторської школи ім. Родини Юхименків Національного університету "Києво-Могилянська академія", кандидатка філософських наук, викладає дисципліни з викладацької майстерності для аспірантів і викладачів з 2012 р., досліджує освітні інновації.
  • Євген Кротевич, студент магістерської програми "Соціологія", Національного університету "Києво-Могилянська академія".
  • Оксана Сидоренко, кандидатка медичних наук, доцентка Тернопільського національного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського, керівниця групи сприяння академічній доброчесності ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського, координаторка україно-швейцарського проєкту "Розвиток медичної освіти", фасилітаторка, координаторка від ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні - SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
  • Надія Фортуна, провідна спеціалістка Центру забезпечення якості освіти Національного університету "Києво-Могилянська академія". Займається питаннями академічної доброчесності, опитування студентів та визнання іноземних документів про освіту.
  • Олена Хилько, кандидатка політичних наук, доцентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка; координаторка від ІМВ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні - SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
  • Наталія Шліхта, Ph.D., професорка, очільниця кафедри історії Національного університету "Києво-Могилянська академія", учасниця міжнародних проєктів й авторка методичних матеріалів з академічної доброчесності й основ академічного письма.

5. Онлайн-курс "Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах". Даний онлайн-курс допоможе викладачам, агентам змін, завідувачам кафедр, гарантам програм і керівництву університетів знайти ефективні шляхи стимулювання та підтримки якісного викладання на рівні освітніх компонент (окремих курсів), освітньої програми й університету в цілому.

Програма онлайн-курсу:

  • Тема 1. Зміцнення викладання на рівні курсу.
  • Тема 2. Зміцнення викладання на рівні освітньої програми.
  • Тема 3. Зміцнення викладання, лідерство й організаційний розвиток на рівні університету.
Викладачі курсу:

  • Михайло Винницький, керівник секретаріату Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти, доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія", викладач Львівської бізнес-школи Українського католицького університету; Ph.D.
  • Артем Артюхов, член Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти, керівник Групи сприяння академічній доброчесності Сумського державного університету.
  • Олена Єременко, заступниця голови Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти, директорка Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка (2016-2019), докторка наук, професорка.
  • Клаудіа Баде, докторка наук, керівниця Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина), який пропонує сертифікаційній програми підвищення кваліфікації для викладачів університетів землі Саксонії. Її спеіцалізація: методи викладання у вищій школі, організаційний розвиток і зміцнення викладання, подолання дискримінації у викладанні.
  • Бенджамін Енгброкс, асистент-дослідник Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина). З 2012 року відповідав за оперативне управління проєктом міжуніверситетської співпраці "Verbund: Lehrpraxis im Transfer" (вебсайт проєкту: http://www.hd-sachsen.de/web/page.php?id=508).
  • Марі-Терез Леве, студентка культурології Лейпцизького університету, асистентка Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина).
  • Катрін Франке, експертка з академічного розвитку Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина). Основні напрями її роботи: проведення майстер-класів і консультацій для викладачів університетів, координація проєктів співпраці з українськими НУО для підтримки вдосконалення викладання у вищій освіті України.
  • Аніта Секира, експертка з академічного розвитку Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина). Здобуває докторский ступінь у галузі академічного розвитку.
  • Аня Шульц, експертка з академічного розвитку Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина) та координаторка проєкту міжуніверситетського співробітництва "Цифрова вища освіта в Саксонії" (вебсайт проєкту: http://www.hd-sachsen.de/web/page.php?id=1176).
  • Наталя Старинська, керівнция ГО "Вище", спеціалістка Центру забезпечення якості освіти Національного університету "Києво-Могилянська академія", тренерка з управління проєктами. З 2017 року займається професійним розвитком викладачів.
  • Ольга Бершадська, керівниця Центру забезпечення якості освіти Національного університету "Києво-Могилянська академія", тренерка ГО "Вище", фасилітаторка. Тренерка освітніх тренерів, викладачка публічного мовлення та медійної грамотності.
  • Ральф Зоннтаґ, професор Дрезденського університету прикладних наук (HTW) (Німеччина), де був проректором з питань викладання та навчання, а також відповідав за стратегію акредитації та цифровізації системи викладання і навчання. Виступає наставником для інших університетів.
  • Сильвія Рушін, соціологиня, освітня науковиця и системний коуч, очільниця відділу дидактики вищої освіти в Університеті прикладних наук Нижнього Рейну (Німеччина). Тренерка з розвитку систем забезпечення якості освіти в країнах, що розвиваються, та учасниця загальнонімецької мережі "Lehre hoch n".
  • Олена Панич, кандидатка історичних наук, доцентка, експертка з питань освіти й освітньої політики. З серпня 2018 року до листопада 2020 року працювала державною експерткою директорату вищої освіти і освіти дорослих Міністерства освіти і науки України. Співавторка проєкту професійного стандарту викладача закладу вищої освіти.
  • Аліна Піддубна, сертифіковнаа керівниця проєктів і консультантка з організаційних трансформацій. Має 12-річний досвід упровадженя IT-рішень, фінансових продуктів, організаційних змін і РМО (проєктних офісів), організації освітніх проєктів і заходів.

  • Що таке булінг (цькування)?
  • Які його прояви?
  • Які причини та наслідки булінгу?
  • Як правильно реагувати вчителю/вчительці, учню/учениці, коли він/вона стають учасниками ситуації?
  • Як організувати системну роботу з протидії та попередження булінгу в закладах освіти?
  • Як діагностувати наявність булінгу в колективі?
  • Який алгоритм дій у разі його виявлення?
  • До кого звертатись по допомогу?
  • Які практичні інструменти має знати кожен на випадок, якщо він/вона стає учасником булінгу в освітньому процесі?
  • Як вчителю вберегти себе від вигорання під час роботи з ситуацією?
  • Як запровадити системну протидію булінгу в закладах освіти?
  • Які практичні інструменти створення безпечного середовища в закладі освіти?
Програма онлайн-курсу:
  • Модуль 1. Булінг (цькування) як явище, його форми та учасники.
  • Модуль 2. Організація протидії та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти.
  • Модуль 3. Діагностика булінгу (цькування).
  • Модуль 4. Протидія булінгу (цькуванню).
  • Модуль 5. Профілактика та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти.
Викладачі онлайн-курсу:

  • Наталія Тілікіна, заступник директора з наукової роботи Державного інституту сімейної та молодіжної політики. Голова Правління Громадської організації "Інститут молоді". У 2016-2018 роках була консультантом ЮНІСЕФ з питань моніторингу прав дитини. Автор щорічних доповідей Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України про становище молоді в Україні та державних доповідей про становище дітей в Україні. З 2007 року працює у сфері молодіжної, сімейної та соціальної політики, політики у сфері захисту прав дитини, а також була координатором багатьох соціологічних досліджень, які стосуються питань становища дітей та молоді, безпеки дітей в інформаційно-комунікаційному просторі та інших.
  • Любов Найдьонова, експерт з питань медіапсихології та протидії кібербулінгу, досліджує булінг (цькування) понад 20 років, автор понад 300 публікацій, в тому числі навчальних матеріалів для дітей і педагогів, електронних підручників і дистанційних курсів, учасник понад 50 світових та європейських психологічних конгресів і конференцій, керівник міжнародних дослідницьких проєктів і всеукраїнських експериментів, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України, заступник директора з наукової роботи, завідувачка лабораторій психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, член Громадської ради при Національній раді з питань телебачення і радіомовлення, Президент Асоціації медіапсихологів та медіапедагогів України.
  • Єлизавета Коваль, експертка Інституту миру і порозуміння. З 2007 року - шкільний медіатор, з 2008 року - фасилітатор тренінгу "Базові навички медіатора". Працює в напрямках створення в Україні мережі шкільних служб порозуміння та присудової медіації в випадках кримінальних конфліктів з неповнолітніми; проводить тренінги з медіації та фасилітації, фасилітує діалоги в школах.
  • Ганна Усатенко, тренер освітніх та соціальних проєктів, засновник Психологічного центру "Психея" (www.psycheya.info). У Ганни понад 15 років досвіду консультування та співпраці з міжнародними організаціями: Caritas, Партнерство кожній дитині, участь в проектах ООН в Україні та інших. Керівник соціального видавничого проекту "ДивоГра", який займається розробкою літератури, адаптованої для навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній та спеціальній освіті.
  • Ірина Скорбун, керівник освітнього проекту Всесвітньої організації охорони здоров`я (ВООЗ) "Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров`я в Україні", консультант ЮНЕСКО з питань профілактичної освіти та протидії насильства. Автор методичних матералів та посібників з питань репродуктивного здоров`я та статевого виховання, посібника з організації профілактичної освіти. Співавторка посібника та програми тематичного удосконалення для медичних працівників закладів освіти. Спеціаліст з моніторингу та оцінки соціальних проектів. У 2017-2018 роках адаптувала методологію самостійного оцінювання закладів освіти "Індекс здоров`я школи" та ініціювала її застосування.

7. Онлайн-курс "Як створити масовий відкритий онлайн-курс". Даний онлайн-курс буде цікавим та корисним викладачам університетів, вчителям та фахівцям, що бажають створити масовий відкритий онлайн-курс самостійно або в рамках їх організації чи компанії; менеджерам громадських організацій, урядових установ та компаній, що потребують ефективного інструменту для швидкого поширення знань та навичок і хочуть зрозуміти, чи підходять масові онлайн-курси для реалізації цього завдання; всім бажаючим дізнатися, що таке змішане навчання (blended learning) та запровадити його у навчальний процес Вашого вишу, школи чи організації; викладачам, вчителям та тренерам, що хочуть дізнатися про використання на практиці сучасних технологій навчання та науково обґрунтовані методи ефективного викладання.

На цьому курсі Ви навчитеся:
  • Визначати, чи підходить формат масового відкритого онлайн-курсу для досягнення Ваших цілей чи цілей Вашої організації.
  • Складати докладний план курсу;
  • Створювати якісні тексти лекцій, відео, слайди та інтерактивні завдання;
  • Працювати на форумах курсу для досягнення максимальних навчальних результатів;
  • Використовувати результати найсучасніших наукових досліджень для максимально цікавого та ефективного викладання;
  • Використовувати змішане навчання (blended learning) у традиційному навчальному процесі;
  • Основам позиціонування Вашого курсу для залучення максимальної кількості слухачів.
Викладачі онлайн-курсу:

  • Іван Примаченко, співзасновник платформи масових відкритих онлайн-курсів Prometheus: в проєкті відповідає, зокрема, за методику створення курсів. Аспірант Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
  • Вікторія Примаченко, співзасновниця платформи масових відкритих онлайн-курсів Prometheus: в проєкті відповідає, зокрема, за методику створення курсів. Під її керівництвом створено відеолекції для, вже більш, ніж 20 курсів Prometheus.
  • Олексій Молчановський, співзасновник платформи Prometheus, викладач Українського Католицького Університету. Викладаючи у Київському Політехнічному Інституті інтегрував принципи змішаного навчання у освітній процес.


  • Вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, які бажають скористатися можливостями критичного мислення для проектування ефективного освітнього процесу;
  • Педагогам позашкільних навчально-виховних закладів, які прагнуть забезпечити стійкий інтерес школярів до занять;
  • Викладачам закладів післядипломної педагогічної освіти, які мають на меті поширювати інноваційні освітні технології серед освітян;
  • Викладачам закладів вищої освіти, які намагаються відшукати дієві стратегії взаємодії з аудиторією;
  • Освітнім тренерам, які хочуть змінити цінності педагогів та забезпечити сутнісні зміни в освітній системі України.
Програма онлайн-курсу:

  • Модуль 1. "Страдиварі" освітнього процесу - особистість освітянина.
  • Модуль 2. Один стимул - багато реакцій: розвиток особистості учня.
  • Модуль 3. Хореографія освіти: стандартизація чи персоналізація?
Викладачі онлайн-курсу:

  • Сергій Терно, доктор педагогічних наук, професор кафедри історії України, завідувач лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій Запорізького національного університету. Автор понад 150 наукових та науково-методичних праць.

9. Онлайн-курс "Критичне мислення для освітян". Даний онлайн-курс буде корисним та цікавим:
  • Вчителям загальноосвітніх навчальних закладів для впровадження партнерських засад навчального процесу замість примусових;
  • Педагогам позашкільних навчально-виховних закладів для забезпечення стійкої пізнавальної мотивації у вихованців;
  • Викладачам закладів післядипломної педагогічної освіти для поширення інноваційних освітніх технологій серед освітян;
  • Викладачам вишів для поєднання високого теоретичного рівня занять із простотою та доступністю викладу;
  • Освітнім тренерам, які хочуть змінити цінності педагогів та забезпечити сутнісні зміни в освітній системі України;
  • Всім охочим долучитись до впровадження новітніх методик в українську освіту.
Програма онлайн-курсу:
  • Модуль 1. Навіщо потрібне критичне мислення вчителям та учням? Зріла та незріла особистість або "логіка успіху" та "логіка невдачі". Що потрібно для успішної діяльності: IQ, емоційний інтелект, мислення, розум, довіра? Наші цінності та емоційний інтелект або від чого залежить кінцевий пункт подорожі та задоволення у процесі? Емоційно-значущі люди: хто вони і як педагоги стають такими?
  • Модуль 2. Піраміда логічних рівнів Роберта Ділтса, або ми успішні настільки, наскільки успішно керуємо змінами. Які цінності знаходяться в основі догматичного та критичного мислення, або справа нашого життя - запорука психологічного виживання? Хто такий критичний мислитель, або Гітлер - взірець критично мислячої особистості? Критичне мислення: стратегії та процедури, свобода і необхідність. Базова техніка розвитку критичного мислення. Вчимося розуміти інформацію. Вчимося читати критично.
  • Модуль 3. "Помилка виживших": для чого використовують критичне мислення? Як забезпечити розвиток критичного мислення? 7 чинників. Якою має бути успішна школа або яка школа виховує успішних людей? Два типи сприйняття світу вчителем - два способи життя. Ефективний вчитель: який він? У чому секрет гарного викладання? Яку модель навчання обрати: інформативну чи розвивальну? Вчимося ставити запитання.
  • Модуль 4. Як співвідносяться повсякденне, фахове та критичне мислення? Ким має бути вчитель: виконавцем чи творцем? Вчимося аналізувати, проводити синтез та порівняння. Розвиток вміння обирати інформацію. Елементи навчальної дискусії.
  • Модуль 5. Медіаосвіта: як на нас впливають медіа. Громадянська освіта або чому права людини мають бути неодмінною цінністю в суспільстві?
Викладачі онлайн-курсу:
  • Сергій Терно, доктор педагогічних наук, професор кафедри історії України, завідувач лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій Запорізького національного університету. Автор понад 150 наукових та науково-методичних праць.
  • Наталія Степанова, кандидат філософських наук, доцент кафедри професійного розвитку педагогів комунального навчального закладу "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради". Захистила дисертацію з теми "Довіра як соціокультурний феномен сучасного суспільства". Авторка наукових робіт та методичних праць.
  • Сергій Горбачов, журналіст, редактор, фахівець з видавничої справи; вчитель медіаграмотності та зарубіжної літератури; директор СШ №148 ім. Івана Багряного м. Києва; член Колегії Міністерства освіти і науки. Очолював видавництво навчальної літератури, 6 років керував інформаційною службою, кореспондентською мережею і сайтом "КоммерсантЪ-Украина". Медіатренер, медіааналітик, консультант медіаосвітніх проектів.

10. "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів"

Коли йдеться про академічну доброчесність у закладах вищої освіти, переважно все зводиться до обговорення академічного плагіату та застосування програмного забезпечення для перевірки текстів на наявність текстових збігів. Крім того, академічну доброчесність часто обмежено розглядають в аспекті соціогуманітарних дисциплін, хоча такі порушення як фабрикація, фальсифікація, обман можуть мати місце незалежно від галузі. І головне ― поза увагою залишається вплив на академічну доброчесність дизайну освітніх програм та дисциплін, форматів поточного та контрольного оцінювання, методів викладання та комунікації зі студентами. 

Мета цього онлайн-курсу ― дати розуміння, як можна розвивати культуру академічної доброчесності, попри предмет та напрям викладання. Курс надає можливість подивитися на дисципліни через призму академічної доброчесності та пропонує теоретичні основи й практичні інструменти, які допомагають посилити культуру академічної доброчесності. 

На цьому курсі Ви:

  • дізнаєтеся про теоретичні аспекти академічної доброчесності та про фактори, що безпосередньо впливають на культуру академічної доброчесності здобувачів вищої освіти;
  • навчитеся застосовувати теоретичні знання на практиці у викладанні та науковому керівництві.

Обсяг курсу: 60 годин 

Цей курс буде цікавим:

  1. Викладачам закладів вищої освіти.
  2. Науковим працівникам, які надають допомогу здобувачам різних рівнів освіти.
  3. Науковим керівникам, які ведуть напрям курсових та кваліфікаційних бакалаврських та магістерських робіт.
  4. Усім, хто цікавиться тематикою академічної доброчесності та хоче дізнатися більше.

Структура курсу

Модуль 1. Концепція академічної доброчесності у вищій освіті.
Вступ до питання академічної доброчесності. Документи, які регулюють доброчесність в Україні та що належить до порушення академічної доброчесності, а що не належить.

Модуль 2. Методика викладання: сприяння академічній доброчесності.
Як методика викладання може посилити культуру академічної доброчесності на ваших заняттях. Способи ефективного управління часом та своїм навантаженням та навантаженням студентів.

Модуль 3. Дизайн освітніх програм та курсів з фокусом на академічну доброчесність.
Як дизайн освітньої програми може створювати ненавмисні ризики порушення академічної доброчесності та пропонує шляхи, як ці ризики мінімізувати.

Модуль 4. Основи академічного письма та доброчесності.
Академічне письмо, як цьому навчати, які є міфи щодо перевірки письмових робіт та розгляд кейсів.

Модуль 5. Дизайн системи оцінювання для підвищення академічної доброчесності.
Створення прозорої системи оцінювання та розроблення чітких і прозорих критеріїв до завдання свого курсу.

Модуль 6. Наукове керівництво та розвиток культури академічної доброчесності.
Відповідальне наукове керівництво та інструменти планування наукового дослідження, що відповідає вимогам академічної доброчесності.

Форма підтвердження результатів навчання

Сертифікат про успішне завершення навчання з вказання кількості годин. Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням на ньому. Всі видані сертифікати внесено до реєстру, з яким можна ознайомитись за посиланням.

Напрям навчання

Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників з питань ефективного планування освітнього процесу та розвитку академічної доброчесності.

Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться

Загальні: освітологічна, соціально-психологічна, андрагогічна, інтегральна; критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми.

Фахові: професійно-педагогічна, цифрова, інформаційно-комунікаційна, інноваційно-дослідницька, комунікаційна, управлінська, методична, компетентності з інформальної освіти та професійно-особистісного розвитку. 

Мета курсу

Надати освітянам необхідний інструментарій для впровадження підходів до планування освітнього процесу, які допоможуть розвивати та зміцнювати культуру академічної доброчесності.

Викладачі:

Яна Чапайло - координаторка проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти», Американські Ради з міжнародної освіти.

Ольга Бершадська - керівниця Центру забезпечення якості освіти та викладачка Національного університету «Києво-Могилянська академія», освітня тренерка.

Артем Артюховкандидат технічних наук, доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, координатор від CумДУ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).

Марія Бойко - кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, голова комісії з внутрішнього забезпечення якості освіти, координаторка від ТНПУ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).

Віктор Дроздов - кандидат історичних наук, доцент, завідувач кафедри історії та методики її навчання, голова комісії з питань академічної доброчесності Ізмаїльського державного гуманітарного університету, координатор від ІДГУ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).

Юрій Каганов - доктор історичних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи Запорізького національного університету.

Людмила Криворучка - директорка Докторської школи ім. Родини Юхименків Національного університету «Києво-Могилянська академія», кандидатка філософських наук, викладає дисципліни з викладацької майстерності для аспірантів і викладачів з 2012 р., досліджує освітні інновації.

Євген Кротевич - студент магістерської програми «Соціологія» Національного університету «Києво-Могилянська академія».

Оксана Сидоренко - кандидатка медичних наук, доцентка Тернопільського національного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського, керівниця Групи сприяння академічній доброчесності ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського, координаторка україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти», фасилітаторка, координаторка від ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).

Надія Фортунапровідна спеціалістка Центру забезпечення якості освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія». Займається питаннями академічної доброчесності, опитування студентів та визнання іноземних документів про освіту.

Олена Хилько - кандидатка політичних наук, доцентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка; координаторка від ІМВ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).

Наталія ШліхтаPh.D., професорка, очільниця кафедри історії Національного університету «Києво-Могилянська академія», учасниця міжнародних проєктів й авторка методичних матеріалів з академічної доброчесності й основ академічного письма.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний? Курс безкоштовний. Все, що вам знадобиться – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відео лекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу? Так! Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення.

В який час будуть проходити заняття? Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт