Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
31.10.2014

Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі

Кафедра маркетингу НГУ у партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фридриха Еберта в Україні та Українською асоціацією маркетингу провела круглий стіл «Регіональне представництво Індустріального гендерного комітету з реклами в Дніпропетровській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі».

Під час заходу відбулась дискусія щодо шляхів співпраці громадянського суспільства, Регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами, державних установ та організацій з метою запобігання розповсюдження сексизму в рекламі.

У роботі круглого столу взяли участь Мирослава Дігтяр, завідувач сектору з питань ґендерної рівності Управління з питань дотримання прав дитини, недискримінації та ґендерної рівності Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Лілія Ковальова, заступник директора департаменту фізичної культури і спорту, сім’ї та молоді, начальник управління у справах сім’ї та молоді Дніпропетровської ОДА, Ірина Лилик, генеральний директор Української асоціації маркетингу, Тетяна Решетілова, директор Навчально-наукового Центру маркетингових технологій Національного гірничого університету; Тетяна Власова, директор Центру гендерних досліджень Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, завідувачі кафедр Інституту економіки Національного гірничого університету та представники бізнесу.

Інформація надана кафедрою маркетингу НГУ


До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт